לגדול בידיים טובות

גני ילדים בחיפה – בית שני חם ואוהב

גני הילדים הפזורים ברחבי העיר חיפה מאפשרים לכם ההורים לצאת לעבודה בראש שקט ובידיעה שהפקדתם את ילדכם במסגרת בטוחה, תומכת, חמה ומעודדת. גני ילדים בחיפה מאפשרים לילדינו לצמוח, לגדול, לפתח את האישיות שלהם, להתנסות במגוון רחב של פעילויות יצירה, משחקים, סיפורים ולקיים אינטראקציה עם הילדים האחרים בגן הילדים בחיפה. גן ילדים האקדמיה הצעירה הוא המקום הטוב ביותר עבור ילדכם.

האקדמיה הצעירה – מסגרת חינוכית, התפתחותית ובטוחה

הכלל הראשון בבחירת גני ילדים הוא ליצור סביבה בטיחותית. ילדים אוהבים לרוץ ממקום למקום ופעמים רבות הם אינם שמים לב לדברים שנמצאים מסביבם. יש חשיבות גבוהה לחומרים מהם הגן נבנה ולמוצרים המעצבים ומאבזרים את הגן. בחירת משחקים ורהיטים בטיחותיים היא תנאי קריטי וחשוב ליצירת סביבה בטיחותית המתבצעת ע״י בעלי מקצוע. גני ילדים בחיפה הם מקום בטוח היוצר סביבה חמימה ואוהבת עבור כל ילד באשר הוא.

גן ילדים מגיל קטן – חממה מלאה בטוב

בהכנסה של ילד מגיל צעיר לגן יש יתרונות רבים. ילדים בגיל צעיר מתעצבים ומשתנים בהתאם לסביבה בה הם נמצאים. תפקידה של הגננת הוא להראות את הדרך לילד ולסייע לו בהבנה ובתיווך סיטואציות. הגן הוא המקום השני אליו הילד מתחבר אחרי הבית, שם הוא מבלה ונמצא ברוב שעות היום. הגן יוצר עבור הילד תחושת שייכות, מסייע לפתח כישורים, להפעיל את החושים באמצעות שימוש במשחקים, הפעלות ופעילויות יצירה, מפתח לילד את הסקרנות, את היכולת להקשיב ולהתרכז בדברים שנאמרים ועוד. גני הילדים בעיר מאפשרים לילדים לחוות את כל מה שילדים זקוקים בכדי להתפתח בצורה נכונה.

חשיבותה של המסגרת

• הגן מאפשר לפתח את אצל הילדים את כושר התנועה. מוטוריקה גסה בעזרתה מתחזקת חגורת הכתפיים, הבנת מושגים הקשורים לכיוונים, הפעלת האיברים השונים בגוף. בנוסף מתפתחת גם המוטוריקה העדינה ע״י העברת חפצים ממקום למקום, פעילות המתבצעת בארגז החול ועוד.
• בגן הילדים מפתחים הנאה חושית והילדים זוכים להפעיל את כל החושים שלהם.
• הפעילות בגן מאפשרת לילד לבצע שינויים. הילדים לומדים בגן את הקשר בין מה שמתרחש למה שקורה בפועל, לומדים על צורות, צבעים, מספרים, פוגשים מרקמים שונים, לומדים לעזור ועוד.
• בגן הילדים מנהלים דו שיח ולומדים להתנהל מול חבר בצורה סבלנית.