גן פעוטון בחיפה

כל הורה שילדו מגיע לגיל בו הוא צריך לעזוב את הבית החמים והטוב ולעבור לתוך גן או פעוטון מתחיל לדאוג. כל הורה רוצה לתת לילדו את הטוב ביותר וההיצע הרב שיש עבור גן מבלבל הורים רבים שאינם יודעים מה לעשות ובאיזה פעוטון בחיפה הילד יקבל את הטוב ביותר. אם גם אתם מההורים המתלבטים ואינכם יודעים מהו הגן שיעניק לילדכם את הטוב ביותר, הרשו לנו לספר לכם על רשת גני הילדים האקדמיה הצעירה. רשת גני ילדים איכותית וסטנדרטים גבוהים יחידה במינה, מקום שכל הורה יוצא ממנו מרוצה ומקום המגדל את הילדים לחיים בצורה שונה לגמרי – גן פעוטון בחיפה של רשת האקדמיה הצעירה. כמו כל הורים אנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדנו, מקום חם ואוהב, מסודר, נקי ומנוהל בסטנדרטים גבוהים.

המקום הטוב ביותר לילד שלך

אם אתם שואלים איך אנחנו כל כך בטוחים כי הפעוטון של האקדמיה הצעירה הוא הטוב ביותר עבור הילד שלכם, יש לנו תשובה אחת ברורה – מניסיון. הורים רבים הרושמים את ילדם אל הגן לא רוצים להוציא אותם משם בבוא הזמן. בדרך כלל לאחר שלב הפעוטון, הילדים ממשיכים עד לגן החובה משום שההורים מבינים כי זהו המקום הטוב ביותר לילדים, מקום בו הם מקבלים את כל מה שילד זקוק לו בצורה מושלמת. מקום שבו סדר יום קבוע חשוב, מקום שהילד ירגיש בו נוח לא פחות מהבית.

גן ילדים באווירה אחרת

הפעוטון של רשת האקדמיה הצעירה הוא לא כמו כל גן ילדים בחיפה אחר. הגן בנוי בצורה המעניקה לילדים מרחב מחיה נוח וגדול, חלוקה נוחה לכיתות, גני משחקים בטיחותיים ומעל הכול – סדר יום מוקפד המלמד את הילדים את כל מה שהם זקוקים לו ואף הרבה מעבר לכך. גן פעוטון בחיפה של רשת האקדמיה הצעירה מנוהל על ידי צוות מקצועי ואמין בעל ניסיון וידע רב בתחום הטיפול בילדים שכל מטרתו היא להעניק לכל ילד טיפול מסור ואוהב יחד עם חינוך טוב שיעזור לו משלבי החיים הראשונים ועד לבגרותו. ילדים רבים שגדלו בתוך גן פעוטון בחיפה של האקדמיה הצעירה זוכרים את שספגו בגן, את החינוך ואת דרכי ההתנהגות וממשיכים בצורה זו לאורך כל חייהם כי ברגע שהילד מגיע מבסיס טוב – כל חייו יכולים להראות אחרת לגמרי.

צוות מקצועי עם ניסיון רב של שנים, מקום בטוח, דואג ואוהב שבו הילדים שלכם יקבלו חום, אהבה וחינוך טוב, יכירו חברים חדשים ויקומו כל בוקר עם חיוך.


פעוטון בחיפה  – הפרטים הקטנים והלוא פחות חשובים

 

אז בבואכם לבחור פעוטון בחיפה, ברור שתשימו דגש על הפרטים ה"גדולים" והמשמעותיים, הן עבורכם והן עבור הילדים, אבל יחד עם זאת, חשוב לשים דגש גם על פרמטרים אשר כביכול נחשבים ליותר קטנים – אך כשחושבים על הפרטים ומתעמקים בהם, מבינים שגם להם יש משמעות חשיבה והשפעה אל איכות הגן ועל מידת שביעות הרצון שתהיה גם לילדים וגם לכם ההורים.

בין אותם הפרמטרים הבאים, חשוב לציין את הבאים:

 

  • שעות פעילות – לרוב, גני ילדים ופעוטונים עובדים בשעות שהן פחות או יותר דומות, יחד עם זאת, יש לדוגמא גני ילדים שנסגרים ב-16 וכאלו הנסגרים ב-17 וגם שעות הפתיחה יכולות להשתנות, לכן, כדאי לבדוק את הנושא הזה – כולל שעות הפעילות ביום שישי.
  • גננת/ מטפלת מחליפה – אז בעת בחירת פעוטון בחיפה, סביר להניח שתבדקו מי הצוות של המטפלות/ הגננת, מה ההכשרה והניסיון. אך יש לוודא גם מי הן המחליפות ולמעשה, מה קורה במידה והגננת או מישהי מהצוות לא יכולה להגיע.
  • גודל הפעוטון – גם לגודל של אותו פעוטון בחיפה, תהיה השפעה על איכות הגן – כמובן, שיש להתייחס לגודל הגן ביחס לכמות הילדים המתחנכים בו.
  • אוכל – כדאי לבדוק את כל הפרטים על האוכל, באיזה שעות מוגשות הארוחות, האם יש תפריטים מסודרים ומה הם כוללים. מה קורה אם הילד לא אוהב מאכלים מסוימים. האם מחלקים לילדים עוגיות או ממתקים (כמובן, אם הנושא הזה הינו בעל חשיבות בעבורכם).
  • אסתטיקה וניקיון – יש לבדוק אם הפעוטון נקי ואם יש הקפדה על כך. מכיוון שמדובר על תינוקות ופעוטות יש לבדוק את כל הפרטים הנוגעים להחלפת חיתולים, לניקוי ואחסון מוצצים ובקבוקים וכיוצא בזה.
  • סדר היום – האם סדר היום באותו פעוטון בחיפה הינו מובנה ובמידה וכן, מה הוא כולל – יש לקחת בחשבון, שיש פעוטונים שהסדר יום שלהם הוא קבוע ואין כמעט גמישות בנושא ובגנים אחרים, מגלים גמישות רבה יותר.
  • חצר – האם יש חצר ובמידה וכן איך היא נראית, אלו מתקנים יש בה, האם היא נקייה ומרגישה לכם כסביבה בטוחה ונעימה. אם יש חצר, כדאי לבדוק מתי הילדים יוצאים לחצר וכמה זמן הם שוהים בה.
  • טלוויזיה – אם חשוב לכם שהילדים שלכם לא יצפו בטלוויזיה, כדאי שתבדקו את הנושא הזה. במידה ויש טלוויזיה בפעוטון כדאי לבדוק מה תדירות הצפייה בה.
  • חוג/ים – בפעוטונים רבים יש חוגים עם מפעילים חיצוניים. כדאי לבדוק גם את הנושא הזה ובמידה וישנם חוגים, כדאי לבדוק מתי הם מתקיימים וכמובן, באלו חוגים מדובר ומי הם המפעילים.
  • איך מתנהלת התקשורת עם הצוות – האם אתם כהורים, יכולים לקבל דיווח יומי לגבי ההתנהלות/ ההתנהגות של הילדים שלכם באותו יום. האם יש ערוצי תקשורת פתוחים מול מנהלת הפעוטון, הגננת או הצוות – לדוגמא, זמנים קבועים לשיחות טלפון וכיוצא בזה.
  • גישה – האם לגננות, לצוות יש גישה חינוכית מסוימת, איך ההתנהלות למקרים של אלימות בין הילדים, האם מוצבים גבולות באותה המסגרת והיכן הם עוברים.
  • שפה – האם הצוות מדבר רק עברית או שיש גם שפות אחרות – ישנם מקרים בהם הורים מעדיפים לשלוח את הילדים לגן דו שפתי ובמקרה הזה, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך בחירת אותו גן ילדים בחיפה.

 

שימת דגש על כל הפרמטרים הללו, גם האלו אשר נחשבים כביכול קטנים, יאפשרו לבחור בסופו של דבר את אותו פעוטון בחיפה, אשר יתאים גם לכם ההורים וכמובן, גם יהווה כסביבה בטוחה ונעימה עבור הילדים.