גני ילדים בחיפה

רישום לגני ילדים, הכוונה להורים

בשעה טובה הילד שלכם הגיע לגיל בו עליו להירשם לאחד מהגנים הציבוריים באזור. זה הוא צעד לא פשוט בעבור הורים מסוימים, אשר מתקשים לעכל כי הילד כבר גדול, ולעיתים קרובות הקושי שלהם הופך להיות גם הקושי של הילדים, אשר מוטרדים גם כך מההתמודדות החדשה. להתמודדות זו נוספת בירוקרטית הרשמה לא פשוטה, אשר יוצרת לעיתים לחץ נוסף, וגורמת לפספוס ההנאה. על מנת להקל, ולו במעט את ההתמודדות, הכנו בעבורכם מדריך לכל הפרטים הטכניים המתלווים להרשמה לגני ילדים, אז המשיכו לקרוא. ישנם מספר לא קטן של גני ילדים בחיפה ובחירה הופכת ליותר קשה. המבחר הגדול של גני ילדים בחיפה יוצרת תחרות ושפע אך בסופו של דבר אנו נבחר את הטוב ביותר לילדים שלנו.


 

מה צריך על מנת לבצע את הרישום כהלכה?  

בבואכם לרשום את הילד לגן או לבית הספר עליכם להקפיד על ביצוע כמה פעולות ויש להתערך לכך מבעוד מועד:

  • בשלב הראשון עליכם להציג תעודות זהות שלכם, בהן מעודכנת הכתובת לכתובת המגורים הנוכחית, ולהציג מסמכים כמו חוזה שכירות, תשלומי ארנונה, או כל מסמך אחר אשר מאשר כי אתם אכן מתגוררים באותו האזור וסביבה.
  • בשלב השני תתבקשו למלא טפסי הרשמה לגני ילדים אשר כוללים פרטים עליכם ועל הילדים. אם אתם הורים לילדים בגילאי שלוש עד חמש, תצטרכו להצהיר בטפסים על הכנסתכם, מה שלא תצטרכו לעשות אם אתם הורים לילדים גדולים יותר.
  • אם אתם הורים לילדים בגילאים שונים חשוב מאוד שתיקחו בחשבון כי ישנם מועדי הרשמה שונים לכל אחד מהגילאים, וכי מדובר בכמה טפסים שונים כמספר הילדים הנרשמים.




כיצד מתבצע הרישום לגני ילדים ולבתי הספר?  

 

ישנן שתי דרכים עיקריות לבצע רישום לבתי ספר ולגני ילדים:

  • תחנות רישום: כל הורה יקבל פתק בו מעודכן מועד הרישום של כל אחד מהילדים והמיקום אליו עליהם לגשת לצורך ביצוע הרישום. במהלך הרישום, כאמור תצטרכו למלא טפסים בעבור כל אחד מן הילדים, ולמסור פרטים על מצבכם הכלכלי, מצבכם המשפחתי, ילדים נוספים עד גיל 18 ועוד. ילדים בגילאי 3-4 אינן נכללים בחוק חינוך חובה חינם, ולכן ההרשמה מעט אחרת עבורם.
  • אינטרנט: רשויות מקומיות רבות מאפשרות הרשמה לגנים ולבתי הספר גם באמצעות האינטרנט. שירות זה מוגדר כניסיוני, והוא פתוח רק לאנשים אשר גרים באותו אזור ומעוניינים לרשום את ילדיהם.